natur skolan

okej idag så har vi ju varit på natus skolan och den här gången så var det den roligaste:P
för när vi åkte dit så satt vi och snackade på bussen och sen kom liksom felicia asså det är en tjej som vi typ hatar på något sätt för dom satt och snackade skit om oss mit framför våra ögon och det var ju inte kul att hör att man ser ut som en 98!!!!!
men vi bara skrattade när vi hade klivit av:P
sen så var vi där och delades upp i två stora grupper och i dom så delade vi oss till två små grupper och min grupp skulle in och julpyssla och jag gjorde två jul kort och så en jul tomte av något slags pyssel:P
men det vart jätte bra och plus att jag fick alla killarnas jul kort eftersom att dom såklart inte ville har kvar dom:P
men innan vi pysslade så fikade vi lite och det var precis när vi kom dit typ .
när vi hade pysslat klart så fick vi gå ut till den andra gruppen som satt och åt och drack glögg för det var det vi skulle göra sen och det var piss äckligt för det var skit sött att nästan jag var på väg att spy!! sen så satt vi och värmde oss vid en varm brasa och jag vart vakt för den brasan:P
men det tråkigaste var nog när vi skulle tälja en pinne till en jul kalender som vi ska ha i skolan och så ska man dra upp en varje dag tills julafton? lite skumt eller ?
men innan vi hade börjat med glöggen och medans dom andra skulle pyssla så var vi uppe lite i skogen och lekte typ och då så tappade vi bort varandra:( så vi gick liksom där och typ lekte skräck film och det var fett spännande för att DET VAR EN KILLE SOM FÖR NÅGRA DAGAR SEN HAD ÅKT UPP MED BIL PÅ NATTEN I DEN SKOGEN FÖR ATT KOLLA OM DET KOM NÅGRA VILDSVIN OCH GISSA HU MÅNGA HAN SÅG!! 30 st!!!!:O
asså det kallar jag många på en och samma natt liksom?
sen så var det ju våran tur att hålla på med glöggen och tälja någon konstig julkalender:(
men det var lite roligt att bara sitta där och prata och skoja:Psen så skulle vi gå tillbaka till framsidan och då så skulle vi kolla på en mus som bodde i ett litet slags föråd och då var det en kille som visade oss den och giss hur söt den var asså den var jätte gullig och han som hålde i musen trodde att jag var rädd så han bara tog min hand och hållde i den för att han trodde att jag var rädd bara för att jag lät lite ?
skumt?
sen vart det en liten tävling om fem kronor och det var att dom skulle släppa ut musen och att den skulle springa mellans någons ben och då så sprang den igenom min kompis sofias ben så hon fick liksom fem spänn!
och vi andra vart tom hänta:(
men det gjorde inte så mkt för sen så åkte vi hem och då var vi hos sexåringarna och såklart så var dom söta men imorgon så får vi tyvärr inte vara hos dom för då kommer dom att ha en vikarie så då sa deras fröken att vi inte skulle komma men såklart så sa hon det på ett snällt sätt:P
och vi byggde lego som vart ett stort vånings hus och det var nästan lika långt som jag eller där tog jag i men ungerfär lika långt som en sexåring:)
men ha det så bra:)
ses♥


glögg plus brasa!









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0