mammas jobb + Mc donalds:P

hej, nu så har jag och mamma kommit hem för jag har varit där efter skolan för hon ville att jag skulle komma dit och det vart inte någon bloggning tyvärr, (det var det jag hoppades på):)
men det vart tyvärr inget av det men istället så vart det Mc donalds till lunch för mamma hade inte ätit lunch så jag gick ner och köpte det på stan och såklart så ska det alltid hända något:P
den här gången glömde jag ketchup och så glömde jag sugrör så jag fick dricka utan lock och då smakade drickan lite kartong för muggen är ju gjort av det!
haha, så så kan det gå till när jag är på Mc doncen:P
men nu så sitter jag i mitt mysiga rum och har precis tänt jul staken och stjärnan som mamma och jag satte upp nu istället för första advent :P


hehe,jag har varit nere hos mamma precis för att jag skulle fixa advents ljuststaken asså den som man tänder ett ljus för varje advent och den sista så är det jul!!!
ses♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0