mamma hemma från åland!

igår kväll efter hockeyn så kom mamma hem från åland och då så fick jag wienergum och choklad av henne så tack mamma! hon hade varit där med sitt jobb!
medans pappa och jag var hemma och städade som galningar !!



Igår på hockeyn!
igår på hockeyn så var jag med emma,lovisa och ida och vi hade jätte kul men när vi skulle köpa biljetter till dom så stog vi i kö ett tag och när vi kom fram så fanns det inga ungdoms biljetter kvar så dom billigaste då skulle kosta 215 kr st! och det är bara lite dyrt så jag ringde till pappa och han hade inte så mkt pengar på sig men så såg han tomas emma och lovisas kusins pappa och han och deras lag solde sånna här 50/50 lotter och då hade han typ någon slags kontak med någon som sålde ungdoms biljetter så då fick vi tre sånna biljetter av honom sen och då kom dom in för jag hade redan kommit in för pappa hade ju en biljett till mig redan!
men då så skulle vi inte sitta bredvid varrandra så då satt jag och lovisa första och sen så satte vi oss hos emma och ida,då var det en kille där som jobbade där som sa till oss att vi hade skorna på sätet neranför oss och ingen satt där och så började han schylla på mig om att jag hade haft fötterna där nästan en hel halvlek och jag hade inte äns suttit där så läng för lovisa och jag kom ju sen! men då så såg han att dom bredvid oss hade likadana skor och då så sa han förlåt och så gick han dit man bara ha lite koll vi satt ju för **n på samma rad!!
sen så kollade vi åt sidan och där satt såklart sebbe och sitt lilla gäng och han såklart dissade oss totalt asså jag hatar honom för det han fattar inte hur det känns så vi brukar dissa honom i skolan:P
och det går ju jätte bra,så sorry sebbe men du är typ inte äns min kompis längre! okej skoja lite men jag gillar verkligen inte det han gör,asså jag vart jätte förbannad för han gör det till och med när det bara är jag som går!!
aja sen så kastade vi lite godis på varann! och då hade vi riktigt rolig att jag fick ont i magen och det var både bra och dåliga kännslor i magen,dom dåliga var att ida stoppade godis bilar i sin pepsi och sen tog hon typ upp dom och kastade på lovisa:Phaha:)
ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0