läxfri vecka!

den här bveckan så fick våran klass ihop över två hundra blommor för att vi har suttit tysta och läst dom gånger vi skulle göra det så då var vårat pris att få en läxfri vecka och det är jätte skönt att bara slippa tänka på nogot sånt!!
så den här veckan så kan jag ängna mkt tid åt bloggandet:P
hehe så det blir nog rätt så aktivt den här veckan om jag inte är så mkt hod kompisar så att jag bara inte hinner men jag kommer att försöka:P


                          
                                                                           hehe :P


Kommentarer
Postat av: emma

haha, jo jag vet hur du kan vara!



Tack emma ;D

Fast vet inte riktigt vad epash är.. <3

2009-11-29 @ 20:48:04
URL: http://emmawidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0