komplimanger av mamma!

hejsan , just nu så sitter jag bara och tänker på mammas komplimang som jag fick av henne och det var att hon tyckte att jag hade en fin röst och att jag liknar jill johnnson och bonnie taylor röst mässigt asså! och dom två har faktiskt båda väldigt bra röster och det som får mig att likna deras är att jag har lite hes het i min röst tycker mamma!:P men det var iallafall väldigt kul att hon tyckte det och det var en speciel låt som hon tror att jag skulle klara av jätte bra och det är den här nedanför:P


 

 

det är bonnie taylor


 


och det här är jill johnson!ni får höja lite på den här!
så mamma tycker att jag har en blandnig av dom här två rösterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0