knäck av emma och lovisa!

hehe, just nu så sitter jag och äter underbar knäck som emma och lovisa har gjort och som dom sålde på julmarknaden i går så då köpte jag knäck av dom och så köpte jag mockasutor av fanny och dom var också lika goda:P
mumsigt! mamma sa att jag skulle försöka spara lite till första advent men det kommer aldrig att gå:P
hehe:)
vet inte riktigt om jag kanske ska spela sims 3 eller göra något jul pyssel:P
har inte så mkt att göra förutom att blogga och lyssna på spotify:P


ja jag kom på det jag ska rensa bilderna på datan!! perfekt så nu så är jag inte rastlös lngre:P
men först så ska jag gå ner och hälsa på pappa hehe har inte gjort det än:P

ses♥


mums!

lika gott det men man kan ju ha nötter i men det var tur att dom inte hade det för då hade inte jag kunnat ätit för jag är nöt allärgigker:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0