kiosken

hejsa nu så har jag kommit hem från att jag har sovit hos emma och lovisa :)
och vi har haft jätte kul och så har vi seplat mkt
data såklart:P
men sen så skulle vi åka och då så gick vi till kiosken innan och så fick patrick och carina hämta upp oss där.
och jag köpte en klubba och gelehallon! mumsigt!
och sen när jag kom hem så skulle jag såklart sätta mig emd läxorna:( men det gick väl ändå rätt så fort?
nu så blir det lite blogga kanske en ny dsign man vet aldrig en lite juligare kanske?
ska också ta och packa upp mina saker som jag hade dit men det var nog inte så mkt:P




hehe.. kossa!!


emma och jag fixade


lovisa med paraply!


lite suddig!


emma.


lilla jag:P


lovisa.

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0