insjuknat:(

så då var det min tur att bli sjuk :(
nu så mår jag lite bättre men det var skönt att gå hem från skolan för jag mådde verkligen inte bra!
så mamma kom och hämtade mig och så fick jag ligga hemma och sova inte det roligaste direkt men jag orkade inte blogga så det vart tv:n istället:) sen när mamma kom hem vid fyra så åkte vi till affären och så skulle vi köpa halstabletter mumsigt:)ska snart sätta på en film och äta lite choklad och wienergum!
och så blir det väl lite engelska läxa om jag nu kommer till skolan imorron?vi får se!
snart så kommer pappa hem och då blir det väl mat hoppas jag men då så kommer väl min mat apptit att försvinna:P
då blir det väl bara en kopp te och en macka och sen snark snark!:(





ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0