inför morgon dagen:)

ja vi ska ju till natur skolan och det är inte kul men jag kommer att ha mina fina gummistövlar och jag älskar dom men typ ingen annan kommer att ha det men det kommer jag:P
dom är så snygga men aja där så ska vi väl hitta på något tråkigt tror jag:P
sen så blir det matsäck och jag har med mig en lussebulle eller två och lite grönsaker och så har jag typ pasta sallad med kyckling:) visst låter det gått?
men det blir mni lilla matlåda och sen så åker vi hem och då ska jag med fanny hem och vi ska till sexårsbarnen tror jag och sen gå köpa pizza och efter det så blir det loppmarknad för vi ska samla in pengar till laget och då så ska vi sälja massa jul saker:)
visst låter det kul?
sen blir det hem och blogga och sova !!

ska med henne hem!

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0