igår!

okej då så ska jag berätta lite om festen igår!det var liksom inte den roligaste jag har varit på men den var ändå rätt okej!! men när vi kom dit så gjorde vi inte särskilt mkt men tillslut så började vi dansa lite och så! men inte så jätte mkt:p och det bästa var ju att jag såklart vann dans stopp:P haha:) så jag fick en coca coola gratis!! och då fick jag typ lite ont i magen men det gick typ över direkt.sen så stog vi vid DJ:n och önskade massa låtar och så skrattade vi mkt så det var ju jätte kul!!!
men sen så kom ju lilla mamma och så skulle jag åka hem men på festen så var det jätte många som hade jätte stark parfym så jag vart liksom täppt i näsan och nös typ hela tiden när jag kom hem och det gör det även idag!! och det är verkligen fett jobbigt!!!!
aja ha en jätte bra dag allihopa!
ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0