hissar & dissar

så då ska vi se vad jag hissar och dissar?




mitt hår! asså mitt hår blir bara så fint ibland och det är verkligen så just nu så det får defenitift min hiss idag!!  ni vet ju att mitt hår är lockigt så jag brukar inte slita ut håret så mkt genom att platta det!

rosetter,det är verkligen jätte inne helt plötsligt och det är faktiskt snyggt men isånna fall så ska det vara svarta rosetter!!

äldre tonårskusiner! det är väldigt bra att ha om man ex. vill ha fina märkes kläder eller massa fina skaer som dom liksom inte vill ha!! man kan ju också ha en kompis som är lite äldre eller en bror eller syster bror på vilken kön man är:P

 


opps bilderna ser visst inte likadana ut men det gör väl inget?

förkylningar! asså jag är bara så förbannad på att gå och snora hela dagarna och att man går på toa och snyter sig 24/7 liksom!!! så se till att hålla er friska och tvätta händerna ofta!!!


sen tvätt! när tvätten inte kommer upp är jätte jobbigt för anntingen måste man vänta en eller två veckor innan all tvätt är uppe:P

dålig kvalite! det är ju inte särskilt kul om man ex. köper en locktong som typ inte funkar för så känns det för mig att jag har hur mkt som är bara av dålig kvalite och man blir ju hur trött på det som helst!!

 

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0