Hissar & Dissar

denna gång så hissar jag ?

sims 3 det är jätte roligt typ att man blir sittandes i flera timmar! men det kan vara jobbigt:P men inte särskilt ofta,man är liksom en vanlig familj som på dom andra sims men man kan göra mkt mera på sims 3 man kan liksom vara i staden och jogga!:P så att man inte blir tjock!

Kossor!det är verkligen det sötaste djuret som finns asså jag menar det verkligen dom är så söta och om man kollar in i deras ögon så smälter man!




denna gång så dissar jag?

att det inte kommer någon vacker snö,det är väldigt tråkigt man vill ju liksom kunna få sätta på sig sina termobrallor och sen gå ut i snön och bygga snö lycktor och göra snö änglar!!

mitt tangentbord! det är fett jobbigt men det funkar men det jobbiga är att när jag ska skriva någonting så är knapparna så sega att jag inte kan trycka ner dom så snabbt!!

det var det♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0