hemma.

asså gud vad jag hatar mitt internet just nu för jag hade liksom skrivit hur mkt som helst i ett inlägg som jag försökte att publicera men det skulle såklart inte gå för det händer alltid något med mig och mina saker som jag håller på med!!!
men aja jag får väl ta och skriva det igen då. jag och mamma har precis kommit hem från mormor och morfar för mamma skulle lämna en present och så skulle hon säga grattis till fars dag juste hon skulle ge kläder till moa som dom skulle lämna till hennes mamma och giss vems kläder det kan vara? såklart mina! men nu så kom mamma och pappa hem från affären dom har typ stor handlat,och innan det så har pappa varit på någon konstig båt mässa? medans jag satt hemma när dom var på affären och vet ni vad jag gjorde läxor! och det var inte kul för det var typ fem blad i matten och plus en vanlig läxa längst bak okej kanske inte helt vanlig men nästan ialla fall.
men det går ju såklart så snabbt för mig så jag har tid för att blogga och kolla på tv för det är det jag gör just nu:P juste idag på morronen så bloggade jag ju lite men vet ni vad jag gjorde mer jag spelade glammla data spel och det var fett kul eller ialla fall hitta Nemo ni vet det där fisk spelet där sonen blir fångad av någon dykare och pappan och hans kompis ska leta efter honom och sonen det är den som är Nemo! den filmen är faktiskt rätt så bra! men det var inte bara dom spelen utan också pippi långstrump spel och massa spel som man ska lära sig räkna och sånt men dom var tråkiga så jag nöjde mig med att köra lite normalare spel:P
om typ i och en halv timme så ska jag kolla på gossip girl,det är bara det bästa programmet som nånsin har gjort asså för typ alla sorters av personer t.ex. barn,vuxna och gamla och tånåringar okej kanske inte direkt gammla men ändå min mamma blir liksom lite fäst vid det!! och då måste det vara riktigt bra om hon fastnar vid det:P
juste nu bara ploppar det upp saker i mitt lilla huvud! men innan vi åkte så plockade vi ju ihop kläder till min kusin moa och då så hade jag visst fått kläder från stephanie min andra kusin men hon är nitton och moa är liksom bara 7 så det är liksom lite skillnad så där fanns det jätte snygga kläder som jag ville ha och det fick jag också för moa skulle ju ärn då inte kunnat ha det:P
ni kommer att få se det i nästa inlägg tror jag?:P
ses♥


tröja från bik bok
kofta från liverpool i någon affär
och byxor från kapphal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0