hemma:)

hejsan nu så har jag kommit hem men det var ett litet tag sen:P
för jag har varit ut med min lilla kanin sally! egentligen så skulle jag ha varit med emma och lovisa och iad men jag kände mig lite tött och hängig sen igår för då var jag ju sjuk :(
men jag mådde väl inte bättre?
så nu så kommer jag att blogga lite och sen gå och vila :(
idag i skolan så fick vi sluta en kvart tidigare och det var skönt för då så han jag med den tidigaste bussen hem:)
jag åkte hem med amanda,rebecca och simon,vi satt och snackade lite och så fick simon visa sin valton det är typ något slags blås instrument som han spelar.den såg lite ut som en trumpet fast mycket rundare:)
aja ses♥

Kommentarer
Postat av: johannis

på min blogg får du många tips och knep m kändisskap, naglar,smink,bloggdesign mm :)



hoppas du följer den

2009-11-19 @ 14:48:56
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: paulina♥

hejsan allt bra med dig ? (:

2009-11-21 @ 01:58:58
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0