hej!

hej,nu så har jag kommit hem och har börjat packa till min lilla resa till mormor och morfar igen,jag vet jag är där väldigt mkt nu för tiden men det är för att mamma och pappa har haft mkt att göra och så har dom två fyllt år!
så det kanske inte blir så mkt bloggning idag heller och jag vet att det är lite tråkigt men nu kommer jag att blogga så mkt som jag hinner!

asså idag på sista lektionen så var det total kaos i våran klass eller inte alla utan bara några och det började med att elin och johannes hade kafsat om någonting och sen så kom det upp att linus och martin också hade gjort det och så vart det en total diskution och det var inte särskilt kul och sen så fick dom som hade gort det fick gå ut och skriva på ett papper hur allting hade gått till så johannes och elin fick sitta och försöka komma överens men jag vet inte om det gick så jätte bra men till slut!och så satt linus och martin och skrev men dom bråkade typ på skoj eller nåt? sen så vart det flera som vart inblandade!
men rästen fick gå en kvart tidigar förutom några som skulle sitta kvar efter skolan:O undra om dom är kvar där nu?
aja ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0