auola i morron!

okej nu så börjar jag att bli riktigt nervös inför i morron fördet är då jag fanny och sofia ska uppträda på en liten consert och det kommer nog att bli jätte kul men nervöst! eller ialla fall för mig.
vi kommer att sjunga proud mary jag hade hälldre velat sjunga någon annan men så här vart det:(
så just nu så sitter jag och övar lite till på texten och koegrafin (stavning?)
men den är inte särskilt svår att lära sig asså nu men ar jag sången:P för dansen är fett lett bara att man blandar ihop lite rörelser då och då men i morron kommer det inte att hända!
så i morron blir det te med honung i! Mums? hehe jag gillar typ bara jordgubbs te men jag vill att min röst ska bli perfekt genom att drickat te?

min outfit för i morron!!

det blir ett vanligt svart linne och min svarta tub kjol och så blir det en silver tröja över det!
snyggt!
och sen lite make up på det:P


fia<3


fanny!


och JAG!
fin fin trio!! önska oss lycka till!
ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0