ätit!

så då så har jag kommit hem och så har jag ätit lit det vart makaroner med falukorv det vart det igår hos fanny också för jag var där hela dagen efter vi hade slutat för mamma var i skolan och gjorde något så vi var där men det vart tyvärr inge bloggning igår men ´det gjorde väl ingenting?:P
men jag får göra det idag istället men just nu så håller jag på med mina engelska glosor som är till på fredag men dom är ganska lätta:P
men jag vill ha lite koll! och det är ju alltid bra!

idag efter skolan så var vi hos sexårs barnen men det vart bara en halvtimme
för sen så skulle ju jag fia och fanny på sång så vi var tyvärr tvungna att gå:( men vi är ju där 24.7 så det är nog ingen fara:)
och lilla saga älskar mig fortfarande:P
idag så råkade hon krocka i en tjej som heter amanda och då så vart hon ledsen och så gick jag och tröstade henne och tog med henne till en fröken och sen så var hon glad igen och så kom hon direkt fram och kramade om mig:)
ska lyssna vidare på några jul låtar som vi sjnger på sången och så ska jag fortsätta träna på engelskan:(
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0