varit hos emma och lovisa

hejsan nu så kmo jag hem men jag har varit hos emma och lovisa och vi käkade lite på pizzan det vart bara en liten barnpizza för emma hade inte så mkt pengar men aja vi har såklart alltid jätte kul:P
fast innan det så har det verkligen varit en ortursdag förs tnär vi skulle sluta så skulle vi gå ner till 6-åringarna men då fick vi inte vara där och då vart ju våran dag lite förstörd eller kanske inte förstörd men det vart ju lite tråkigt:P
men efter att vi hade gått till pizzerian så var vi jätte nära på att komma undan med att betala men när emma skulle hämta sin telefon så sa han till och just då kom han liksom på det!!
sen när vi kom hem til dom så skulle emma sminka mig och det vart jätte fint och såklart så skulle lovisa göra det också:P
men det vart också jätte bar det kommer att komma bilder men tyvärr så tog vi inga när lovisa sminkade mig utan bara när emma gjorde det:P

så söt vart jag:P
men hejdå♥


Kommentarer
Postat av: emma

blogg emma!;)

2009-12-09 @ 20:48:14
URL: http://emmawidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0