ute med cornelia

hej bloggen nu så ska jag blogga lite för jag har varit med cornelia och vi har varit ute och byggt lite:)
det var jätte kul särskillt när jag ägde cornelia i snöbollskrig och då mulade jag henne i ansiktet:)
men sen så gick vi in och åt pepparkakor med mjölk.
det var riktigt gott!
men nu så har hon åkt hem hon kunde inte vara här så jätte länge ju för att bussarna fick inte gå när vi skulle hem från skolan och vi visste ingenting så vi stod liksom där i en och en halv timme!!
och gissa hur kalla vi var sen när pappa var tvungna att hämta oss!
sen så fick sally vara ute lite när vi kom hem och hennes vatten flaska fryser till is på några timmar för jag bytte vatten vid halv fyra och sen när mamma kom hem vid fem så var det is igen:s
och hon är så söt när hon hoppar i snön för hon får alltid snö på huvudet:)
det är en riktigt liten jul kanin:)



sally har pyntat inför julen:)


mumsigt!


och en outfit på det:)
hood kofta från bik bok
jeans från kapphal:)
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0