typiskt!

åhh,jag har ju varit medi en tävling på emmas blogg och det var om tre parfymer och vi var fyra st som verkligen ville ha dom och alla hade gjort jätte fina idolbilde rtill emma för det var det tävlingen gick ut på men tyvärr så vann jag inte för beskedet kom nyss och det var ida som vann och det var säkert för hennes bild för den var jätte fin :)parfymerna var paris hiltons och DKNY röd och grön:)så grattis:D
men jag hade järna velat vunnit själv för då hade min mamma fått dom i julklapp och dom skulle legat i min necesär som jag har gjort på slöjden för hon verkligen älskar dom så jag tänker nog köpa en sån parfym till henne i alla fall men den kostar ju kanske runt 200 kr så det blir lite dyrt men jag gör vad som helst för min mamma:)


det var ungefär så här jag skrev på min mottivering:
jag vill ha dom tre parfymerna för att jag har testat dom och när jag kom hem så undrade min mamma varför jag luktade så gott och då sa jag att jag hade testat dom parfymerna så jag tänkte ge henne dom i julklapp men hon vet inte om något och jag var jätte nära på att säga:)
kramar emma:)

det tog ett tag och fixa för jag gjorde lite på paint picnik och picasa så... :)

men aja så kan det gå!!
ses:(


Kommentarer
Postat av: emma

emma, du kan köpa en mellanstor dkny om du vill, av mej för 50 kr?

På riktigt kostar den 150 kr.

Men smsa! <33

2009-12-19 @ 09:52:13
URL: http://emmawidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0