två böcker i julklapp!

så snart så tror jag att jag ska läsa lite ur en av mina böcker som jag fick i julklapp dock så kan jag ju inte läsa båda samtidigt men just nu så håller jag på med habib men skulle gärna börja läs twilight men mamma tycker att det är bättre att börja med habib böckerna så har du det bästa kvar till sist!
man bara tjena ska jag hinna läsa ut två hela habib böcker eller det går faktiskt rätt så fort att läsa ut dom så det går nog men jag orkar bara inte vänta!!
eller så kanske jag bara ska kolla på någon film eller nåt?

vilken tycker ni är bäst habib eller twilight?

jag skulle nog svara habib än så länge för jag har ju inte äns börjat på twilight!:(
aja ses♥


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0