svar på tal"




emma hur får du ditt hår så fint och är dina lockar riktiga eller säger du bara så?
jag skulle bli jätte glad om du svarade:)
älskar din blogg<3
kramar


sandra/fia♥



jo tjejer för ni är väl två?
men iaf så gör jag inte så mkt med mitt hår jag låter det mest vara och ja mina lockar är riktiga för när jag var liten så såg jag ut som ett litet troll men jag var söt:P
btw så jag duschar och tvättar håret som dom flesta normala gör och sen borstar jag ut det och låter det själv torka och jag förnar aldrig för det sliter på håret men om man vill ha lockar ibland så kan man förna med en borste och locka det istället för en locktång som tar väldigt lång tid:)

sen så jag ta en in packning typ en gång i månaden och efter den så blir håret jätte fint om ni inte vet vad det är så vet nog era föräldrar tror jag:)

vissa maträtter är ju bra för håret just nu vet jag inte riktigt vilka men det behöver man inte äta för att få ett fint hår ät som vanligt och duscha som du brukar så kommer ditt hår också att bli lika fint  som mitt:)
tack för den söta kommentaren och jag hoppas att du fick ett svar som du gillar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0