svar på frågorna!

okej då så kommer svaren på min frågestund!:)




hur får du så långa naglar?
vilekn blogg gillar du bäst kissies eller fokis?

1.ehh,jag låter liksom bara mina naglar att växa så blir dom så långa men jag klipper dom sen såklart :P
2.jag tror att jag gilla kissies mera för att hon är så rolig asså på ett elakt sätt men hon är ju liksom så korkad så det blirlätt roligt:)men jag gillar fokis också!


hur många år är du?
gillar du dessies blogg?
hur många husdjur har du?
isånna fall vilket?
1.
jag är tolv år och fyller 27 mars.
2.aa,,det gör jag för hon skriver så bra och har bra uppdatering(ibland eller oftast)
3.jag har ett husdjur och det är lilla sally min kanin:)
4.det är ju en liten kanin:)

varför bloggar du?
och hur mkt bloggar du ungefär per dag?
1.
eh.jag bloggar för att jag tycker att det är kul och inte för att få många läsare men man hoppas ju att en dag har man typ 150 läsare:P men det är mest för att det är kul och för att kompisar ska kunna läsa om min vardag och mitt lilla liv.
2.jag bloggar ungefär 5-6 inlägg per dag men vissa dagar i veckan så kan det bli lite lite:(
men jag försöker att hålla mig vid minst fem inlägg men det är svårare än vad man tror!

längtar du till julafton eller till påsken?
1.
jag längtar självklart till julafton!!!

Vad önskar du dej mest i julklapp?
1.
det är nog kläder eller en data:P


vilken är din favvo färg?
vad gillar du mest i världen?
gillar du nokia?
vill du ha en data i jul klapp som alla andra?
vem vill du helst kyssa i hela dit liv?
1.
min favorit färg är nog svart eller rosa tror jag men jag gillar många färger.
2.jag gillar nog min familj mest i världen och lilla sally! men det var en riktigt svår fråga:P
3.eh ja det är väl inget särskilt fel på nokia:)
4.hehe,jag det vill jag faktiskt:)
5.eh det är nog någon jätte snygg kille men jag vet inte riktigt vem:P

vad vill du bli när du blir stor?
vem är din idol i blogg världen?
vad är dit favvo smink?
1.
jag vill nog bli artist eller fotbollsproffs:)
2.eh,det är nog natzybunny hennes blogg är jätte bra och hon är nog inte något stort hot mot alla andra bloggare:)
3.mitt favorit smink är nog amscara tror jag.
  
 så det var det hoppas ni fick dom svaren ni sökte:)





                                                                     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0