stress till sången

okej nu så har jag precs kommit hem och har ätit lit mat och det vart spagetti med korv,gott!
men idag så har vi varit uppe på biblan och skrivit på datorerna där och vi skrev om japan och det är inte det roligaste men det är väl det roligaste vi gör i skolan just nu:)
men sen så har ju jag fanny och sofia sång så vi gick hem till sofia för hennes mamma skulle schutsa oss dit och på¨hem vägen så gick vi till emma och lovisa och kollade på lilla söta cindy och hon var mkt mindre än vad jag trodde men hon var jätte sööööt!sen så gick vi vidare och då så skulle vi kolla om vi kunde gå hem till elin för hon har precis flyttat så vi ville kolla hur det såg ut i det nya huset som ligger precis bredvid sofias så jag känner mig liksom lite mobbad som inte änms bor i samma område som dom:(
men aja man får väl ta och gilla läget:P
men vi kunde tyvärr inte komma in för dom hålde på med massa saker så vi gick hem till sofia och åt lite pepparkakor med mjölk , mumsigt!
sen så åt vi lite flingor med mjölk och en liten glass:P
medans vi väntade på sofias mamma ann så spelade vi lite fotboll och sofia vann tror jag?
och jag tror att fanny förlorade:P eller så var det jag?
aja sen kom hon i alla fall så då åkte vi och vi vart nästan sena för vi kom en minut tills det skulle börja och då hade hon också blivit lite försenad så vi hhade bara tur:)och som vanligt så köpte vi coola och kexchoklad men vi hann inte äta upp det innan det började så vi väntade tills efter och då så hade vi också lite små brottom för fia ska ju gå på sin bandy träning som hon har typ direkt efter sången:)
aja så nu sitter jag här helt full proppad:P
så vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0