stan!

hej bloggen förlåt för min dåliga update men det är ju bara för att det är jul imorgon och man ska fixa så mkt men idag så har pappa och jag varit nere på stan och handlat julklappar till mamma och sen så fikade vi på nacys som dom har öppnat under det andra nacys:P
och då tog jag en jordgubbssmoothie och mumsig var den men jag orkade inte hela:P
och han som jobbade där liknade frisören bobby!!
men dom kanske var släkt eller något vem vet:P
sen så åkte mamma med oss hem för hon jobbade bara halv dag idag och det var skönt men sen så fick jag reda på en tråkig nyhet att emma och lovisa inte kommer för dom hinner inte:( och såklart så blir det lite deppigt då när man liksom har väntat efter någonting:(
aja det är väl inget att gör aåt eftersom att det är julafton imorgon!!
men ni trodde väl inte att jag hade glömt att ta massa med kort nere på stan?

pappa beställer!

mamms present!

min jordgubbssmoothie! + frukt!


bjuder!

bjuder ofc!

sen så hittade jag två jätte fina saker !


har glömt vilken affär!!det är ett par vantar!


en pälsväst från bikbok!
aja ses♥


Kommentarer
Postat av: ida

ni äter hos jan :D

2009-12-23 @ 19:34:17
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0