stan klart!

idag så har ju mamma och jag varit nere på stan och handlat julklappar till pappa och emil och det vart riktigt många skulle vilja säga men tyvärr för han kanske läser bloggen någon gång:P
men tyvärr så vart det ingenting till mig själv men det var väl bra! vi kollade lite på parfymerna som emma hade en tävling om förut men mamma visste inte vilken det var så jag visade henne dom och sen kunde hon inte bestämma sig för vilklen som luktade godast:)
jag träffade mink ompis julia också men jag tror inte att hon kände igen mig:P
emma och lovisa var faktiskt nere på stan samtidigt och vi skulle kanske ha tagigt en fika tillsammans men vi skulle gå sen när vi var klara så vi hann inte men emma och jag smsade typ hela tiden vart vi var någonstans men vi sågs ändå inte:Psen så köpte vi lite fika bröd hem eftersom mamma hade lovat mig fika och då var emil hemma så då fikade vi hemma och jag tog en socker bulle mumsigt!
sen så hittade jag ett bar fett fina tofflor på scorett och ett par snygga klackskor men dom komer jag aldrig att få!
men kanske tofflorna!


dom med guldet på!


skit snygga tofflor!


ville köpa godis men hade inte råd:P


men köpte tre maraboe för tio spenn på ica:P

ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0