skärholmen !

hejsan bloggen nu så har jag kommit hem från skärholmen jag var där med min kompis sofia och vi kollade lite på nyårs outiftters och vi hittade några snygga :)
men för mig så vart det lite lugnare stil asså inte så klittrigt:)
men det kommer nog att bli snyggt:)
vi åt faktiskt inte på mc Donalds utan det vart ett annat ställe som hette typ izi eller något sånt men det vart ändå hamburgare och pommes + cola:P
det var väldigt gott men föredrar dock mc donalds.
nu så har jag ju kommit hem och har planerat lite för morron dagen och då kanske det blir bio med emma och lovisa vi ska se avatar om det inte är någon åldersgräns:)
rästen av veckan blir väl rätt så lugn tror jag eller inte jag kom på att det var nyår:P
aja ska lägga upp lite bilder från skärholmen också har såklart fotat mkt:)
vi träffade också några jätte söta killar i typ 13-14 års ålder och dom kollade på oss några gånger men det kanske var för att jag började as garva första gången:P
fia och jag trodde att det var ödet för vi träffade typ dom hela tiden :P



hittade en sk*it snygg klänning men köpte den tyvärr inte:(


fia på ner:P


mumsigt eller?

mitt! lite stor hamburgare bara!

hehe suddig:P bjuder:)


det midje skärpet vart det snyggt?


och den tröja/tunika:)

så vad tycker ni om grejorna? jag vart nöjd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0