saknar spanien!

asså nu så vill jag bara åka utomlands och helst till min lägenhet i spanien eller till usa!
det bästa minnet som jag har från spanien är när vi var där i två veckor och när vi bilade till valencia en stor stad i spanien:)
då skulle pappa fylla 50 år så då tänkte vi fira det där och det var jätte kul och mysigt vi var på ett av dom tre största i hela världen akvarium och vatten land typ men vi gick där och kollade på alla fina djuren och jag fastnade verkligen för ett och det var en sjö ko och den var så söt och så kom den fram och hälsade på oss vid glaset och så svängde den runt lite men den såg så ledsen ut men var ändå sååå söt!
sen gick vi i en tunnel som hajarna var i och det var lite små läskigt men riktigt kul och jag var typ 9 år då om jag räknar rätt:)
men det var värkligen en upplevelse för livet och så på kvällen så såg vi en enorm byggnad eller det var två och det ena såg ut som en fisk och ett som ett öga och det var verkligen häftigt och jag fotade jätte mkt och det gjorde såklart pappa med:Psen så var vi åckså på en delfin show och den var super häftig för det var så coolt att se delfinerna göra massa trix och hoppa och se hur säkra dom är!
sen vart det en lyx middag ute på en fin resturang och tillbaka till hotellet:)
och hotellet var inte så dåligt det heller det var fem stjärnigt och riktigt högt och poolen var högst uppe på taket det var lite läskigt men dte funkade och så var det coolt att kolla ut över valencia!!
så dit vill jag verkligen igen och dte skulle vara jätte kul att få åka någonannanstans i spanien t.ex. barcelona eller nåt!


det här är bilder från akvariet!


hajarna !

sälarna!

delfinerna!

sjö kon!!:)

här kommer en bild som vi tog när den var vid glaset:)

söööt?<3


där har vi byggnaderna!
dom är verkligen häftiga!
kommer tyvärr inte ihåg vad hotlellet hette:(
men det var lite smott och gott av min resa till spanien:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0