robinson + hamburgare:P

haha:) ikväll så blir det ännu mera skräpmat men hemma gjort asså mamma ska steka hamurgare mumsigt!
asså jag kommer typ att bli en fet liten söt gris när jag blir stor om jag äter så här mkt skräpmat:P
eller inte!
men ni kommer vä li alla fall kolla på robinson? för det kommer jag men den som jag hejade på var tvungen att lämna tävlingen för att hon hade så ont i magen:(
och då vart det inte lika roligt men jag kollar i alla fall och sen så kommer det att komma en rolig film på tv4 efter robinson:) och det är han som är med i mamma mia tror jag annars så var det en annan film som jag tänkte på:P
och såklart så myser man lite med godis och chips:P
och i morgon så kommer pappa hem och då börjar vi och leva ett normalt liv igen för han har varit i fjällen och åkt skidor och det låter väldigt lyxigt!!!
men hejdå söta blogg:)♥

fast jag köpte mkt godare godis än det där!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0