rån hos nordea!

asså har ni hört om rånet hos nordea nere på stan asså det var fett läskigt för dom åkte liksom in med bil rak igenom glas rutorna och kom in med två pistoler och min mamma samarbetar med dom och hon skulle ju liksom ner dit under dagen men det vart väl inget med det:(
så det är fett läskigt och vi känner ju liksom dom som jobbar där och någon kunde ju ha blivit skuten!
och det vill man ju inte!men dom verkade ha fångat vilka det var och det var ju bra men dom var inte helt säkra:(

aja ses♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag vet! Min mammas kompis Beata som vi känner väldigt bra var där! Dom satt och fika och och så hörde dom en krash. När dom såg att det var rånare med pistoler där så sprang dom ut. Men Beata sprang in igen och såg att en av hennes kollegor blev hotad med pistol eftersom skurkarna ville att han skulle visa dom alla pengar typ. Blev så J*****a räd när mamma berättade :O<33

2009-12-02 @ 21:23:46
URL: http://rememberolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet! Min mammas kompis Beata som vi känner väldigt bra var där! Dom satt och fika och och så hörde dom en krash. När dom såg att det var rånare med pistoler där så sprang dom ut. Men Beata sprang in igen och såg att en av hennes kollegor blev hotad med pistol eftersom skurkarna ville att han skulle visa dom alla pengar typ. Blev så J*****a räd när mamma berättade :O<33

2009-12-02 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0