pepparkakor från igår!

jag bloggade ju inte så mkt igår för att jag hade varit hos m&m med min kusin moa och vi bakade pepparkakor nästan hela tiden och det var jätte kul för det var hur länge sen som helst som jag gjorde det!
innan vi åkte dit så var vi lite hos oss och då så lekte vi eller snarare hon med bratz och hon verkade älska det så därför ska jag ge henne en av min bratz för jag använder dom ju aldrig så då kan hon lika gärna få en i julklapp.
när vi var klara med bakningen så gick hon iväg för att gå på toa och då la hon en bratz docka under sängen för att jag inte skulle hitta den och jag förstog nästan det för innan så frågade hon om hon kunde få en men jag sa nej då och derför gjorde hon så för att hon ville att jag skulle glömma den där men jag gick in och plockade ihop alla och så var det en som fattades och då så letade vi och så hittade jag den under sängen och hon vart ju lite glad på ett fejkat sätt och jag märkte ju det på henne!
men det gjorde inte så mkt för hon kommer ändå att få två eller tre st!:)

men till baka till pepparkakorna,och lite annat!


den här fick moa av mig för jag vet att hon älskar hello kitty!


här är min lilla kusin men hon ser mkt piggare ut annars:P
hon var inte beredd när jag tog bilden:P

där har vi mina pepparkakor men utan glasyr sen så satte vi på glasyren:)

ha en bra jul!

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0