om igår kväll!

asså igår kväll när mamma jag och hennes kompis skulle hem då så kom det en fullgubbe fram till oss och pratade med oss och han sa typ något jätte konstigt och vi gick lite längre bort sen men han gick också in på samma tåg som vi skulle på och jag ville verkligen inte att han skulle hängaefter oss asså så att han gick av där vi gick av men det gjorde han inte som tur var:)
men stackars mammas kompis som fick dras med honom hela vägen hem fast jag tror inte att han pratade med henne något mera sen efter att vi hade gott av för då snackade väl han med någon annan;P
sen när mamma och jag kom hem så hade inte vi ätit men dock så var vi inte så hungriga så vi åt lite chips i stället men så fort idol var slut eller asså den pausen där det är nyheter ;)
då gick mamma och jag bort till pizzerian och köpte en pizza och delade på den:P
mm det var jätte gott så det vart en riktig skräpmats dag först mc doncen och sen pizza:P
och när vi skulle dit så var det ett fjortiz gäng som stod vid några hög hus och gjorde något och då tänkte jag verkligen på dessie och paow:)
en av dom tjejerna sa bara hejhej och jag svarade inte men det gjorde såklart mamma och hon sa också hejhej:P
sen så gick vi hem och dock så somnade jag precis innan dom skulle säga vem som vann på idol men nu på morgonen så fick jag reda på att det var erik:)
aja hoppas att alla hade det lika roligt som jag hade det i går kväll?
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0