moster 31 år

sen efter att vi hade bakat så åkte vi till min moster anna som fyller 31 år tror jag så vi skulle hälsa på henne men först så hämtade vi upp mammas andra syster veronica för hon hade ingen skjuts upp tyvärr så var ingen av barnen med:(men när vi väl kom fram för vi hittade inte riktigt och jag började må illa i bilen för det vart så varmt
och vi bara snurrade runt i något område sen så hittade vi äntligen!
och då kom det ju två stora rottisar(rotwailer) och dom är ju så snälla men man blir endå nästan rädd när dom kommer i full fart mot en!!
och sen så hadedom gjort i ordning mat och det vart tacos mumsigt men pappa fick sin favvo korv sibbylla,han gillar inte tacos?
men det var jätte gott och jag ska som vanligt ha ketchup på min tacos!
sen kom andys pappa alltså annas kille heter andy så hans pappa kom och hans fru och om hade med sig en tårta som hon hade gjort för hon är tårt bakare och den var så himla fin! men jag tog den andra för det var choklad på och dock så tål jag inte nötter:(
men den vita var också jätte god!
sen åkte vi hela färden hem igen för vi kanske skulle ha fått gäster och det var emma och lovisa + familj men dom kunde inte för deras kusin var typ där och dom hade lämnat någon hund så det gick inte men då bestämmde mammaorna att vi ska träffas dagen innan julafton på bingolottos uppersittar kväll!
och det ska bli jätte kul:)jag vart väl lite deppig när det inte gick att dom kom igår men vi kollade på robinson och på någon film så vart det bättre sen så spelade vi kort i typ två timmar och det var riktigt roligt för vi körde 21 = black jack och vi körde med 50 öringar och gissa vem som vann? JAG! asså jag ägde dom på slutet och pappa förlorade och mamma tvåa:) men mamma var liksom lite annorlunda då för man ska liksom få kort som man då räknar ihop asså antalet på korten inte själva korten men hon fick ett ess och en tia och det kan ju bli 21 för att essen kan vara både 1 eller 11 och det får man bestämma själv och då så hade hon ju 21 men hon tog ett kort till och pappa och jag satt liksom där med öppna munnar för hun hade ju kanske vunnit  om hon inte hade tagigt ett jort till men på det kortet så var det också en tia så då blev det ju 21 i alla fall liksom hur tur kan man ha och så gjorde hon två gånger utan att tänka sig för!!!
haha:)det hände faktiskt mig en gång men dte bryr sig ingen om:(♥

cola hos moster!


tårtorna asså lite skills!


deras fina gran!

ses♥


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Tårtan såg skitgod ut :)

2009-12-20 @ 16:55:28
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-20 @ 17:26:02
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0