med emma och lovisa

hejsan nu så har jag kommit hem från emma och lovisa tyvärr så hann jag inte lbogga där för emma och jag var ute och lekte i snön:P
och det var jätte roligt för man måste ju passa på:)
när vi kom hem från skolan så hade ingen ut av dom nycklar så vi var tvungna att vänta på deras mamma och dom var kissnödiga båda två:)
men sen så kom hon och då åt vi lite när vi kom in sen bloggade emma och då var lovisa och jag uppe med cindy och lekte lite,men när emma kom så gick vi ut och då skulle lovisa blogga:)
men nu så har jag kommit hem med godis påsen i handen:)och såklart så har vi tagigt bilder fröni vet ju hur emma och lovisa är:)
hoppas att alla får en bra fredags kväll!



cindy med en liten tofs:)


hon igen!


juste lovisa och jag skulle göra isglassar men första gången så välte dom så då var vi tvungna att torka upp men sen så gick allt bra men så hann inte jag ta någon:(


snöö!


emma och jag men med en dålig kamera!!


några istappar som emma gick och snodde från en tomt!!
haha hon är så galen:P

så nu var det inga mera så vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0