make up time!

hej bloggen nu så håller jag på och kollar lite på mitt smink och ser vilket som jag mest brukar använda och det är en mascara maybelline new york och sen så är det en concealer från samma märke och en mineral faoundation också samma,brun rosa rosh som jag typ har vunnit och sen en brun ögonskugga och den är lovisas men hon kommer att få tillbaka den ta det lungt:P


jag börjar med att sätta på mig mineral faoundationen som är gjord i puder format:)
och då blir det lättare än att sätta på sig vanlig faoundation.
sen så tar jag och sätter på ögonskuggan i ett fint lager nära ögon fransarna sen kan jag också ta en liten ljus brun färg och sätta över om jag vill men jag brukar inte ha det,men det blir fint med båda:)
sen på med mascaran i några lager så att du själv tycker att det räcker försök att se till att det INTE klumpar sig med en mascara borste eller något sånt:) sen roshen såklart och då brukar jag le så att jag sätter den precis vid kindbenen så att ansiktet liksom kommer fram:Pdu väljer själv hur mkt du vill ha jag brukar bara ta några få lager:) concelern däremot använder jag bara när jag har finnar som jag inte vill ska synas så då brukar jag ta den men det är inte så jätte ofta men nu kanske det behövs vet inte:P

colossal volum' express mascara,långt namn eller hur?

pure.foundation mineral


pure.cover mineral


en rosh som är typ slut:P


den bruna ögonskuggan använder jag :P


så där har vi allt:P
ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0