läxa som tar flera timmar!

asså jag har nästan suttit sen tre då jag kom hem med min läxa som är så jäkla svår fast det är väl för att jag inte har fattat någonting heller och sen kom emil med sin kompis så då fick han sitta och förklara för mamma fattade inte häller något!!
så det kallar jag dålig läxa!!! och jag måste ju kunna det här med procent för det komme ratt komma på diagnosen sen!!!!!!som vi ska ha på tisdag eller torsdag komme rinte ihåg!:(
så det är verkligen synd om mig just nu asså jag var helt gråt färdig när jag inte fgattade någonting för man blir ju inte särkillt glad då eller?
men svenskan var mkt lättare så den gick på typ tio minuter:P



eler kanske inte alla men i alla fall just den här!!!!!
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0