kusinen på besök!

nyss så fick vi besök av min ena kusin och det var stephanie och hennes pappa och vi satt och pratade lite om att vi kanske ska åka upp till något ställe (mins inte vad det hette)men där kunde man åka skidor så vi ska kanske dit på lördag och det verkar faktiskt kul men lite nervöst:S för jag är inte direkt den bästa på att åka skidor:P
men jag kör på:)sen snackad evi om att jag kommer kanske att få hennes mobil när hon ska köpa en ny bara hon inte glömmer bort det men det var en sån med tangentbord på + tuch ! och hon gillade den inte så det blir kanske snart vem vet!!


såå snygg!!


Kommentarer
Postat av: amanda

då kan jag ta din gammla ? ;) <3

2009-12-30 @ 22:02:04
URL: http://amaandauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0