ikväll så blir det tacos!

japp! ikväll så blir det tacos plus idol och det har jag längtat efter ,mums!
så jag kommer verkligen att njuta men pappa gillar inte det så mkt men han får väl äta det ändå:P
sen så kommer vi att kolla på idol och jag hoppas att calle åker ut den här gången!
men såklart så kommer väl jag ha fel och så åker erik eller tove ut!:(
då blir jag inte glad.

snart så ska jag åka iväg med pappa och hämta mamma på jobbet.idag så var pappa på någon konstig kina mats affär och då träffade han kändisen + kocken per moberg han har typ ett eget mat program som heter               "vad blir det för mat?" pappa skojade med honom och sa kan inte du göra din egen mat asså det sa han på skoj och per svarade inte äns man bara sur typ liksom!                     
men han såg typ så ut också sa pappa:O


     
uuu!                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0