idolfinalen!

asså det är helt sjukt spännande inför ikväll när dom två finalisterna möts i IDOL !!!!
och det är ju erik den söta och snygga och calle den ehh.. coola :P
men han är verkligen inte bra på att dansa:P
hopaps att erik kommer att sjunga show must go one så jag hoppas att ni har röstat på att han ska sjunga den för den här gången så skulle vi välja en låt som dom har sjungt som han gjorde bra och han ägde verkligen allt när han sjöng den här!!




och calle vet jag inte riktigt vilka låtar som han har sjungit men tove om hon nu vore kvar så borde hon sjunga den här!


hehe ska vi se om vi hittar någon bra på calle också efter som han är en av finalisterna!


det är såklart att han ska sjunga waliking in memphis !!!!!!

Kommentarer
Postat av: erik fan!!

heja på erik ofc!!!!!!!!

2009-12-11 @ 17:32:07
Postat av: emilia

asså hur kan du heja på erik man måste ju heja på calle da vad tänker du på?

2009-12-11 @ 17:33:27
Postat av: ?

asså jag hejade på tove men hon åkte tyvärr ut så nu hejar jag på erik!<333

2009-12-11 @ 17:34:01
Postat av: emmalisa

okej hade så kul gmn♥

2009-12-11 @ 17:34:51
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0