idol erik!

hej bloggen idag så har ju jag och emma varit nere på stan och kollat på erik som vann årets idol och han var jätte duktig och snygg som vanligt och så köpte vi hans skiva och fick aoutograf och jag frågade om jag fick en kram och det fick jag plus att han pussade mig på kinden!! och jag fick liksom en chock först sen så lungnade jag ner mig lite men jag tog massor av bilder från mc donalds och det jag köpte:)det var jätte kul men svin kallt och emma stod bredvid mig och bara darrade!!innan erik uppträde så var det några som dansade lite och det var bra men en snubblade:(
och vetni att ingen av mina lösnaglar har ramlat av:P


hehe jag medans vi väntade:P


mc donalds emma sitter mitt i mot mig men har gott iväg:P

ERIK!

ååhhh!

emma får aoutograf!!:P

hm..köpt något från h&m kanske:P

träffade fia + familj på slutet:)

japp H&M blev det och det är en vit långärmad tröja tyvärr inte rea på den än men,men:)
snygg va? och eriks skiva som är signerad:)

+ ett hjärta!!

så det var lite från den här gången på stan:)
aja hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0