hos fia!

hejsan just nu så är jag hemma hos sofia (fia) och vi har ätit lite sen vi kom hem från skolan då jag var förbannad på en data och en skrivare! för aj ghade liksom skrivit en text om någonting som ni får veta när jag har fått ut den men jag vart liksom helt klar och sen när jag skulle skriva ut så fick jag ingen färg och alla andra fick liksom det så då vart jsg förbannad men men sånt händer väl i mitt skumma liv!
men sen så slutade vi och så gick vi till fia men stannade för att kolla på cindy och sen så gick vi till elin för att kolla på hennes nya hus och det var fett stort asså det var liksom typ som mitt fast dubbelt så stort eller det kändes som det! men det fanns jätte många olika ytor som man kan vara på och hennes i hennes rum så skulle dom riva en vägg och så skulle hon få typ som två rum fast ett gigantiskt rum men vi föreslog att hon skulle ha en garderob i ett av rummen:P
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0