hemma(för ett tag sen)

Nu så har jag varit hemma ett litet tag och då så har jag kollat på film och den var rätt så bra men kan bli lite långtråkig ibland,den hette Music & Lyrics och var helt okej:)
men sen så har jag ätit lite och det vart en billys med lite vatten sen så gav jag sally mat och hon kom som vanligt upp för att kolla vad jag gorde för något:P sen så kom mamma hem och började med maten direkt och så fick jag min julia tidning med posten men jag läser typ dom på fem minuter:P
och idag handlade det om zac efron och demi lovat och såklart om julen:P


idag så har vi ju som vanligt varit nere hos 6års barnen ingen och det börjar att bli lite tråkigt men vi är där så länge vi vill och sen så har vi ju inte så långa raster så det går ju rätt så fort:P
och sen så har det inte hänt så mkt förutom att vi har rest till japan på SO:n och det är ju inte så märkvärdigt men aja,vi hade också idrot där vi körde kon boll och mitt lag losade:P
hehe :S
efter skolan så tängte jag hänga med emma och lovisa hem bara för att träffa deras lilla hund asså inte stanna kvar där utan bara hälsa på hunden:P
men det kunde vi tyvärr inte för patrik var hemma så amanda och jag tog bussen direkt hem istället:)

jag har bilder på småbarnen men jag vill inte lägga ut dom på bloggen för att dom kanske inte får läggas ut på internet:(

ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0