hemma

så då har jag precis kommit hem från emma och lovisa och vi har gjort massa roliga saker som när jag kom dit så hålde jag och lovisa på lite med smink och sen så gick vi alla tre till sexårs barnen men det var inte så roligt för att dom skulle bara kolla på film så vi gick till pizzerian och käkade och det var jätte gott sen skrattade vi typ hela tiden:P
vi gick också till baks till 6-års men dte var fortfarand einte kul så vi gick hem:)
och då kollade vi på film och jag kommer tyvärr inte ihåg vad den hette:P
men den var fett bra!
men då hade emma och hennes pappa och lilla cindy åkt iväg till en vetrinär för cindy skulle ta någon spruta
vet inte riktigt vilken.
sen så skulle vi blogga lite men då så skulle jag såklart hem:P
men det kommer såklart att komma massa bilder:P


mumsigt!


tre snygga klubbor:P
min är den röda!


pizza sallad!



jag och lovisa som gör något?


bjuder på den:P
så det var några bilde rfrån dagen:)dom tre sista bilderna var från emmas mobil www.emmawidstrand.blogg.se
ses♥


Kommentarer
Postat av: emma

emma, du får skirva min blogg och mina bilder! :)

2009-12-07 @ 17:33:47
URL: http://emmawidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0