hemma!

hej bloggen nu så har jag kommit hem eller jag kom för ett tag sen men jag skulle kanske ha fölt med emma och lovisa hem men det gick inte för mamma:( men det gick väl bra ändå för när jag kom hem så tog jag och gosade lite med sally som inte alls verkade gilla snön men aja:P
sen så gick jag in och tog en bit kladdkaka:) mums! och en sockerkaks bit som pappa had spart:p
sen vart jag typ mätt så jick jag till mamma som skulle kolla lite nät shopping och vi kollade på gina tricot och monki och dom har båda riktigt snygga kläder men sen så orkade jag inte längre för mamma skulle typ kolla på MQ hon kom typ aldrig in så jag orkade inte vänta:P
men ska nog gå ut till sally efter att jag har bloggat så att hon får vara i snön:P
hon ska gilla det för jag gör det annars tvingar jag henne:P
nej då det skulle jag aldrig göra:)
men har ni sett hur mkt snö det har kommit och när vi var med sexåringarna så åkte vi lite sjärt klapp och åkte i en liten bana som dom hade gjort ,dom är fortfarande söta:P
och det är ju svin halt ute så det gick typ i 20 km i timmen på vägen hem!!
men vad ska man göra jag kan ju dock inte bara ställa mig upp och skrika kör fortare jag måste hem:P
haha:)
chaio amigos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0