hejsan

hej bloggen nu så är jag faktiskt på mammas jobb jag vet jag är där väldigt ofta men det är kul,just nu så sitter jag och ska skicka lite jul kort hit och dit:P
och korten är jätte fina man skulle kunna tro att jag hade gjort dom:)
men tyvärr:Pidag så tog jag bussen hit ner och så pratade jag med en anonym eller jag känner honom men nämner inga namn och han är stört kär i en tjej i klassen:) och han kanske ska byta skola i sjuan och han kommer aldrig att släppa henne ur sina tankar och han (anonym)har kysst hennes läppar asså jag komme rinte att nämna varken hans eller hennes namn:) men han gjorde det och han erkände det också!!!
haha:)
förlåt om jag inte fick skriva det här men jag har liksom inga gränser:P eller jo det har jag:)
men aja kommer att lägga upp min outfit idag men inte nu medans jag är på mammas jobb:)
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0