godmorron!

hej bloggen vaknade för ett tag sedan men orkade inte blogga just då så nu gör jag det och nu så sitter cornelia bredvid mig för hon och hennes pappa var här på morgonen och nu så ska hon stanna ett litet tag:)
men jag är rätt så trött som ni kanske kan förstå efter som att dom åkte hem vid typ halv två i går kväll och jag somnade typ som en sten:P
men det gör inte mig någonting för vi hade jätte roligt och på slutet så körde vi lite kort och jag tror typ att lovisa vann:P
men sen så var dom tvugna att åka:(
vi bloggade  hur mkt som helst igår eller?:)
men aja bloggar mera senare:P
puss o hej♥


hehe jag som sitter i morron rock medans cornelia sitter bredvid med kläder:P




Kommentarer
Postat av: Anonym

lite taskigt mot lovisa och säga att hon har otur i kärlek ...

2009-12-28 @ 12:35:24
Postat av: emma

haha, snällt mot lovisa :O

2009-12-28 @ 12:35:50
URL: http://emmawidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0