godmorgon!

hej,idag så gick jag upp vid kvart i åtta för att jag skulle typ kolla på julkalendern:P
men då så var det ingen julkalender på morgonen så då satt jag där nere och kollade på tv i typ tre timmar:(
men det gjorde inte så mkt för det var ju alltid något bra på yv!
men sen kom mamma och pappa ner och då så skulle vi äta lite frukost och som ni vet så har ju jag advents presenter och idag så fick jag garn :P
asså som jag stickar med för jag håller på med en halsduk som kommer att vara grå men den är lite ojämn men väldigt fin i alla fall:P
så det fick jag men det tog lite tid innam jag fick den för..


dialog mellan mamma och mig:

(M)emma ska du inte gå och ta en macka?
(E)
ja,jag ska men jag orkar inte och jag fryser då:P
(M)men emma då får du ju ta och klä på dig lite mera då!
(E)nej nej jag ska gå och ta en macka:)haha:) (hittar ett paket på min tallrik)det var därför du ville att jag skulle gå och ta en macka!
(M)mm... öppna!

hehe:)
ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0