godmorgon!

hej bloggen det var ett tag sen som jag vaknade men då passade jag på att fixa en ny hader och det var kul och jag vart nöjd eller vad tycker ni?
visst är det skönt att se solens strålar på snön för jag vill inte ha mera snö det är så jobbigt!!
men det är väldigt fint att se solen lysa upp snön då blir det som en varm vinterdag:P
men vad ska ni göra idag då?
jag själv och min familj ska få gäster och det är emma och lovisa + familj för nu så har våra föräldrar bestämt det för vi skulle ha haft det dagen innan julafton eller förra söndagen,men inget av det gick:(
så vi tar det nu istället:)

PS:OM EMMA ELLER LOVISA LÄSER DET HÄR INLÄGGET SÅ HA MED ER ERA LAP TOPS IKVÄLL !!!! SNÄLLA FÖR DÅ SLIPPER VI TURAS OM:P

aja hoppas att ni läser det:P
ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0