godmorgon

hej,idag så vaknade jag vid halv 10 ungefär och det var faktiskt skönt att sova lite men jag gick upp för att kolla på julkalendern på morgonen vi sju och sen gick jag och la mig igen:P
men idag så ska jag j usom sag t till lovisa och vi ska väl hitta på någonting:P
idag så vart jag väckt av pappa som hållde på med mitt hår när han skulle väcka mig och då vart jätte arg men jag somnade typ om tre gånger innan pappa sa sisten ner till köket är en skit och då kutade jag och vann:)
sen så sa han att han inte hade sagt det utan att han sa försten ner gör frukost:P
han är så rolig ibland:)
aja har inte så mkt mera att skriva om så vi får ses mera under dagen:)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0