god jul (i efterskott:P)

hejsan bloggen att alla hade en jätte rolig julafton igår och det hade i alla fall jag och jag fick jätte mkt som jag hade önskat mig och det var en platt tong + lock tong hehe:) sen så bar det lite blandade kläder och twilight bok ettan ! och så fick jag pengar och jag tror att jag kom upp till 1600 kr och det är bra för då kan jag shoppa på mellandagsreorna!sen fick jag smink av min brorsa och westlifes nya och gammla skiva och jag var jätte glad över alla presenter + att jag fick en stickad mössa mina föräldrars kompisar men jag känner ju dom och den var jätte fin och jag tror ingen i hela sverige har en sån!!
såklart så tog jag lite kort på det!


jag med plattat hår och min hood tröja + nya skor och nya jeans!
och med min hannah montana tröja som jag fick av mamma:)


platt och locktång från babyliss!

:)

toning som jag ska använda idag:)


min fina mössa den kanske inte ser så fin ut med det är den:)

en mascara + rosch borste!

en hannah montana kalender!


hårband med rossett!

vantar!

en fin fest klänning!

lack byxor lite suddig bild:)som inte är med på bild är:

westlifes skiva

parfym

1600kr

underkläder:)

om jag kunde drömma bok!

ögonskuggor

en färg kub

lösnaglar

och sen kommer jag inte resten:P



det var inte alla bilder men det var några och jag är sk*it så tack så hemst mkt till alla:)
ses♥


Kommentarer
Postat av: ida

;o du har fått den mascaran jag vill ha ;o §§

2009-12-25 @ 13:45:06
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0